DARMOWA DOSTAWA OD 150 PLN.

Regulamin sklepu internetowego AkwareLove Historie

Witaj!

Poniżej
znajdziesz regulamin sklepu internetowego AkwareLove Historie, w którym zostały zamieszczone informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia, formach dostawy i płatnościach dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.

W razie pytań czy wątpliwości możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail poczta@akwarelovehistorie.pl


§1

Definicje


Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Kupujący –osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,

  2. Konsument –osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną zbezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

  3. Przedsiębiorcana prawach konsumenta (PNPK) — przedsiębiorca, któryprowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu doCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,chce zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą bezpośrednio związaną z jegodziałalnością gospodarczą, a jednocześnieUmowa nie ma dla niego charakteru zawodowego,

  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.akwarelovehistorie.pl/regulamin

  5. Sklep – sklep internetowy jest dostępny pod adresem https://www.akwarelovehistorie.pl

  6. Sprzedawca – Justyna Łojek-Tomczak prowadząca działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej o nr NIP 5211625076, REGON 521335266, adres prowadzenia działalności 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 114 F/19,

  7. Administrator danych osobowych  administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Justyna Łojek-Tomczak prowadząca działalnośćgospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej o nr NIP 5211625076, REGON 521335266, adres prowadzenia działalności 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 114F/19

  8. Umowa – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Stronami, która dotyczy sprzedaży produktów oferowanych w Sklepie.

  9. Projekt tworzony na indywidualne zamówienie –produkt niestandardowy, wytwarzany przez Sprzedawcę na indywidualne zamówienie Kupującego, którego treść, zakres, termin realizacji, prawa autorskie oraz warunki płatności i dostawy reguluje odrębna Umowa lub ustalenia dokonane przez Strony w drodze mailowej.

§2 

Postanowieniawstępne

  1. Za
    pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość
    zawarcia Umowy dotyczącej sprzedaży produktów fizycznych
    dostępnych w Sklepie.

  2. Składanie
    zamówienia na projekt tworzony na indywidualne zamówienie odbywa
    się wyłącznie drogą mailową.

  3. Regulamin
    określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i
    obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.

  4. Do
    korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych
    warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie
    Kupującego. Wystarczające są:

      1. dostęp
        do Internetu,

      2. standardowy
        system operacyjny,

      3. standardowa
        przeglądarka internetowa,

      4. posiadanie
        aktywnego adresu e-mail.

  5. Kupujący
    nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.

  6. Zakazane
    jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o
    charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie
    takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.

  7. Wszystkie
    ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto i sa
    podane w złotych polskich.

§
3

Składanie
zamówienia

  1. Kupujący
    może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako
    gość.

  2. Zarejestrowanym
    klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący
    może założyć konto z poziomu Sklepu.

  3. Złożenie
    zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia
    po uprzednim dodaniu przez Kupującego do koszyka interesujących go
    produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych
    do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia
    następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów
    oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia
    zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien
    uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości
    dotyczących regulaminu Kupujący może skontaktować się ze
    Sprzedawcą.

  4. Po
    kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie
    przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą
    płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności Kupujący zostanie
    zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem
    zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy
    Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie
    przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu
    zamówienia.

  5. W
    przypadku wybrania metody płatności tradycyjnym przelewem na
    rachunek bankowy Sprzedawcy umowę uważa się za zawartą pomiędzy
    Kupującym a Sprzedawcą z chwilą wpływu środków na rachunek
    Sprzedawcy.

  6. W
    formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe.
    Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych
    osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania
    realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe
    dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co
    do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie
    poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o
    wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu
    przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych
    z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku
    danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym
    Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez
    Kupującego.

  7. Kupujący
    oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu
    zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany
    do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada
    takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.

  8. Składanie
    zamówienia na projekt tworzony na indywidualne zamówienie odbywa
    się wyłącznie drogą mailową na adres e-mail
    poczta@akwarelovehistorie.pl

§
4

Dostawa
i płatność

  1. Koszt
    dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba, że Sprzedawca na
    stronie Sklepu wskaże inaczej.

  2. Dostawa
    dostępna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Sprzedawca
    udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru
    produktu:

      1. przesyłka
        kurierska,

      2. paczkomat
        in Post,

      3. odbiór
        osobisty – przy czym termin odbioru osobistego musi zostać
        uzgodniony wcześniej ze Sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.

  1. Dostępne
    metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu
    oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.

  2. Sprzedawca
    udostępnia Kupującemu następujące metody płatności:

      1. przelewem
        bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze 54 1140 2004
        0000 3202 8220 1878 prowadzony w mBanku,

      2. elektroniczne
        – przelewy 24

  1. Po
    dokonaniu wyboru płatności elektronicznej Kupujący zostaje w
    sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego operatora
    płatności. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy
    Kupującym, a wybranym operatorem płatności.

  2. Płatności
    elektroniczne przelewy24 obsługiwane są przez następującego
    operatora płatności: PayPro SA – z siedzibą w Poznaniu przy ul.
    Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru
    Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez
    Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP
    7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300 zł, w
    całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji
    płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod
    numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja
    płatnicza.

  3. W
    przypadku płatności przelewem lub płatności elektronicznej
    Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 4 dni
    kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.

  1. W
    przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Kupującego,
    który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem lub
    płatność elektroniczną, Sprzedawca może skontaktować się z
    Kupującym celem przypomnienia o płatności, w tym celu wysyłając
    wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 4 dni od
    złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3 dniowym terminie
    spowoduje anulowanie zamówienia.

  2. Kupujący
    może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu
    Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując
    się ze Sprzedawcą na adres e-mail poczta@akwarelovehistorie.pl, co
    nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy – nie dotyczy to
    jednak produktów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według
    specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb .

  3. Sprzedawca
    może ustalić z Kupującym inne, szczególne warunki i formy
    płatności podczas współpracy dotyczącej projektu tworzonego na
    indywidualne zamówienie. W takim wypadku obowiązują warunki
    i formy płatności wskazane przez Strony w odrębnej
    umowie lub ustalone przez Strony w drodze mailowej.

§
5

Realizacja
zamówienia

  1. Realizacja
    zamówienia obejmującego produkty fizyczne następuje poprzez
    wysyłkę zakupionych produktów na adres podany przez Kupującego.

  2. Czas
    realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych,
    chyba, że co innego wynika z opisu produktu w Sklepie.

  3. W
    przypadku realizacji projektu tworzonego na indywidualne zamówienie
    termin realizacji ustalany jest przez Strony w odrębnej umowie lub
    drogą mailową.

  4. Zamówienie
    uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do
    Kupującego.

  5. Przesyłka
    powinna zostać dostarczona do Kupującego w terminie wynikającym z
    wybranego sposobu dostawy.

§
6

Reklamacja
i odpowiedzialność za wady

  1. Podstawa
    i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli
    sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są
    określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w
    art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

  2. Sprzedawca
    ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

  3. Jeśli
    Kupujący stwierdzi wadę produktu, za którą Sprzedawca ponosi
    odpowiedzialność, powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
    określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną
    wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.


  4. Kupujący
    może kontaktować się ze Sprzedawcą:

      1. pisemnie
        na adres Sprzedawcy: Ślężna 114 F/19, 53-111 Wrocław;

      2. w
        formie elektronicznej za pośrednictwem e-maila na adres:
        poczta@akwarelovehistorie.pl.

  1.  Zaleca
    się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i
    okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności
    rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu
    doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub
    oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
    sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację
    – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez
    Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie
    zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z
    pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

  2. Sprzedawca
    ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później
    niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Rozpatrzenie
    reklamacji nastąpi za pomocą takiego środka komunikacji, przy
    wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

  3. Jeżeli
    Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył
    oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena
    ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego
    żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że
    żądanie to uznał za uzasadnione.

§
7

Odstąpienie
od Umowy

  1. Kupujący,
    który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, ma prawo
    odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od
    dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów.

  2. Na
    podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta Kupującemu nie
    przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, w której przedmiotem
    świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
    specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb.

  3. Aby
    odstąpić od Umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o
    swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego
    oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną
    lub pocztą elektroniczną.

  4. Kupujący
    może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy,
    dostępnego pod adresem
    https://www.akwarelovehistorie.pl/formularz-zwrotu, jednak nie jest
    to obowiązkowe.

  5. Aby
    zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Kupujący
    wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego
    Kupującemu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do
    odstąpienia od Umowy.

  6. Kupujący
    ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy, jednak nie później niż
    14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu
    wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

  7. Kupujący
    ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.

  8. W
    przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu
    wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym najtańszy
    dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt
    pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
    niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o
    wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie
    dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
    zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
    Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

  9. Sprzedawca
    może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
    Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia
    przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego,
    które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  10. Kupujący
    ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące
    wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza
    konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
    produktu.

§
8

Postanowienia
dotyczące Kupujących nie będących Konsumentami

  1. Niniejszy
    paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą
    wyłącznie Kupujących nie będących Konsumentami.

  2. Sprzedawcy
    przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Kupującym
    niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
    jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może
    nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Kupującego
    niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
    Sprzedawcy.

  3. W
    wypadku Kupujących nie będących Konsumentami Sprzedawca ma prawo
    ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać
    dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od
    wybranego przez Kupującego sposobu płatności oraz faktu zawarcia
    Umowy Sprzedaży.

  4. Z
    chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą
    na Kupującego nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary
    związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty
    lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
    odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu
    powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu
    oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  5. W
    razie przesłania Produktu do Kupującego za pośrednictwem
    przewoźnika Kupujący nie będący Konsumentem obowiązany jest
    zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
    tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił
    ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich
    czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  6. Zgodnie
    z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z
    tytułu rękojmi za Produkt wobec Kupującego nie będącego
    Konsumentem zostaje wyłączona.

  7. Odpowiedzialność
    Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Kupującego nie
    będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest
    ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również
    za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz
    kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż
    do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi
    odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Kupującego nie
    będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w
    momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
    utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Kupującego nie
    będącego Konsumentem.

  8. Wszelkie
    spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a
    Kupującym/Usługobiorcą niebędącym Konsumentem zostają poddane
    sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
    Sprzedawcy/Usługodawcy.

§
9

Prawa
własności intelektualnej

  1. Sprzedawca
    poucza niniejszym Kupującego, że ilustracje, materiały tekstowe,
    graficznie i zdjęciowe wchodzące w skład produktów objęte są
    ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie przysługują
    Sprzedawcy.

  2. Wszelkie
    prawa do sklepu internetowego, a w szczególności majątkowe prawa
    autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny
    internetowej, a także do logotypów, znaków towarowych, formularzy
    i zamieszczonych przez Sprzedającego ilustracji, grafik,
    zdjęć oraz innych zamieszczonych przez Sprzedawcę treści
    należą do Sprzedawcy.

  3. Zabronione
    jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy
    rozpowszechnianie jakiejkolwiek części sklepu internetowego,
    produktów lub ich elementów bez uprzedniej pisemnej zgody
    Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy
    obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Sprzedawca może
    podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu
    ochrony interesów własnych oraz Kupujących.

  4. Bezprawne
    rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1
    i 2 powyżej, mogą skutkować odpowiedzialnością cywilną lub
    karną.

  5. Wykorzystywanie
    danych Sklepu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może
    po uprzednim powiadomieniu o tym Sprzedawcy i uzyskaniu od niego
    pisemnej zgody

§
10

Dane
osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem
    danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.

  2. Szczegóły
    dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania
    plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej
    pod adresem 
    https://www.akwarelovehistorie.pl/polityka-prywatności.

§
11

Pozasądowe
sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca
    wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi Umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły
    zostaną określone przez strony konfliktu.

  2. Konsument
    ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi Konsument ma
    możliwość:

    • zwrócenia
      się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
      rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy,

    • zwrócenia
      się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
      wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
      zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

    • skorzystania
      z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub
      organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy
      ochrona konsumentów.

  3. Bardziej
    szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może
    szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.

  4. Konsument
    może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest
    pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy
    rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami
    dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
    zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
    lub umowy o świadczenie usług.

§
12

Postanowienia
końcowe

  1. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert,
    promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw
    nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów
    zawartych przed dokonaniem zmiany.

  2. Wszelkie
    spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą
    rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na
    stałe miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez
    Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do
    Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość oraz
    jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.

  3. Sprzedawca
    zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do
    Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin
    obowiązujący w dacie zawarcia Umowy.

  4. Niniejszy
    Regulamin obowiązuje od dnia 4 kwietnia 2022 r.

Shopping cart

0

No products in the cart.